28 липня, 2017

Академічні теорії

Феминистские педагогики
Что принес феминизм в сферу образования? Чем «феминистская педагогика» отличается от обычной? Борьба за равенство как отказ от иерархии преподаватель—студенты, совместное обучение, саморефлексия, чуткость к различным формам угнетения (интерсекциональность), учебный потенциал негативных эмоций и даже эротическая педагогика — вот неполный перечень особенностей феминистских подходов к обучению. Возможно ли применять такие подходы на постсоветском пространстве? Ключевые теории и много практических примеров — в статье.
Гендер для медій: третє видання, 2017
“Гендер для медій: підручник із гендерної теорії для журналістики та інших соціогуманітарних спеціальностей” (третє, виправлене та доповнене видання).
Конструювання маскулінності та тріада чоловічого насильства
У статті 1987 року, яка вже стала класичною, автор досліджує, як саме вибудувано соціальні уявлення про маскулінність та яку роль відіграє насильство в образі «справжнього чоловіка». В основі чоловічої ідентичності лежить тріада насильства — проти жінок, проти інших чоловіків та проти самих себе. Здійснюючи теоретичний аналіз і даючи практичні поради, Кауфман відкриває можливості майбутнього — те, якими можуть бути чоловічі ідентичності без аспектів домінування й насильства, і як це може змінити світ.
Форум «Українська жінка у національному та глобальному просторі»: сто років солідарності
Авторка відвідала Перший міжнародний науковий форум «Українська жінка у національному та глобальному просторі: історія, сучасність, майбутнє» і публікує репортаж із заходу. Частина виступів на форумі містила патріархальні уявлення про місце й роль жінки у суспільстві, але так само були доповіді, які відповідають сучасним уявленням про гендерні дослідження. Наскрізною темою заходу стало питання жіночої солідарності.