2 травня, 2024

Стан та просування рівних можливостей для жінок та чоловіків у культурних та креативних індустріях

11 вересня 2019
Поширити в Telegram
3031

Стан та просування рівних можливостей для жінок та чоловіків у культурних та креативних індустріях

Мета дослідження: здійснити огляд стану рівних можливостей для жінок та чоловіків у культурних та креативних індустріях у регіоні, проаналізувати основні бар’єри, що перешкоджають жінкам розвивати кар’єру у креативному секторі, а також надати організаціям, відповідальним за формування політик, представникам сектору освіти та іншим зацікавленим сторонам рекомендації щодо усунення бар’єрів.

Команда проекту працювала над дослідження впродовж січня – березня 2018 року, залучивши майже 200 представників сектору культури та креативних індустрій у чотирьох країнах. Загалом було проведено 40 інтерв’ю та 17 фокус-груп. Зустрічі у Азербайджані, Вірменії, Грузії та Україні часто слугували безпечним простором для висловлення роздумів і спостережень креативних професіоналів про гендерні питання. Для багатьох із них це стало першим досвідом відкритого діалогу про рівність, дискримінацію та повагу людської гідності у цій сфері. Сподіваємось, що результати цього дослідження будуть почуті професіоналами у галузі культурних і креативних індустрій та слугуватимуть точкою відліку для ширших обговорень щодо самого сектору.

Відповідаючи на ці питання [про гендерні ролі], ми відчуваємо, ніби ходимо по мінному полю. Це така актуальна тема, хочеться бути прогресивним, але маєш у собі певні закладені уявлення 

– чоловік, кіноіндустрія, Україна.

Багато креативщиків [людей, чиї обов’язки включають творчу роботу] відчувають невідповідність між тим, що вони вважають правильним, і що вони повинні робити, зважаючи дані [маркетингових] досліджень і профілі споживачів. Протягом останніх двох років мене двічі звинувачували у створенні сексистської реклами. Я розумію, що ми справді це робимо, але […] важливо розуміти, що реклама реагує на тренди, а не встановлює їх. Мистецтво встановлює тренди, кіно встановлює тренди, журналістика встановлює тренди і суспільство встановлює тренди

– жінка, реклама, Україна.

Гадаю, що це вина суспільства. Ми змушуємо їх бути гарними, нав’язуємо конкретні догми стандартів краси. Хоча я вважаю себе людиною широких поглядів, часом ловлю себе на тому, як на мене впливають стандарти краси. Ми сприймаємо жінок як об’єкти, а не як людей 

– чоловік, відео-арт, Грузія.

Пропонуємо ознайомитися з аналізом України:

Ознайомитись із результатами всього дослідження на сайті British Council:

11 вересня 2019
Поширити в Telegram
3031
Репліки Спільноти
Реплік ще немає, Ваша репліка може бути першою