Представлений комплексний аналіз гендерної чутливості українських медіа у різних регіонах; висвітлені основні явища стосовно гендеру, з якими можуть стикнутись медіа: фемінітиви, стереотипи та сексизми тощо. Надані рекомендації щодо стоврення гендерночутливих матеріалів та подані конкретні приклади.
Цей порадник буде корисним для журналістів / журналісток українських медіа, блогерів / блогерок, експертів і експерток у сфері медіа, PR-менеджерів / менеджерок, громадських активістів / активісток, викладачів і викладачок у сфері медіа та комунікацій.
Гендерна чутливість українських медіа : порадник / авткол: Б. Стельмах, О. Ярош; співавт. Т. Ісаєва. – Луцьк : Волинська мистецька агенція «Терен», 2018.– 67 с.