7 грудня, 2022

Гендерна чутливість українських медіа: порадник

31 березня 2020
Поширити в Telegram
1842
Завантажити у форматі: PDF (3.3 МБ)

Представлений комплексний аналіз гендерної чутливості українських медіа у різних регіонах; висвітлені основні явища стосовно гендеру, з якими можуть стикнутись медіа: фемінітиви, стереотипи та сексизми тощо. Надані рекомендації щодо стоврення гендерночутливих матеріалів та подані конкретні приклади. 

Цей порадник буде корисним для журналістів / журналісток українських медіа, блогерів / блогерок, експертів і експерток у сфері медіа, PR-менеджерів / менеджерок, громадських активістів / активісток, викладачів і викладачок у сфері медіа та комунікацій.

Гендерна чутливість українських медіа : порадник / авткол: Б. Стельмах,  О. Ярош;  співавт. Т. Ісаєва. – Луцьк : Волинська мистецька агенція «Терен», 2018.– 67 с.

31 березня 2020
Поширити в Telegram
1842
Завантажити у форматі: PDF (3.3 МБ)
Репліки Спільноти
Реплік ще немає, Ваша репліка може бути першою