Посібник розрахований на журналістів, працівників засобів масової інформації, всіх, кого цікавлять питання гендернозбалансованого висвітлення різних аспектів суспільного життя. Включає рекомендації щодо матеріалів для друкованих ЗМІ, телебачення та радіо-ефірів. У додатках представлені глосарій, витяги з законодавчих актів, що стосуються гендерних питань та список рекомендованої літератури.
Зміст:
- Гендерна мозаїка українських мас-медіа;
- Як уникнути гендерних стереотипів у ЗМІ?;
- Пошук гармонії: радіоефір відкритий для жінок і чоловіків;
- Українське телебачення: ролі традиційні;
- Додатки:
- Глосарій;
- Витяги із законодавчих актів, що стосуються гендерних питань;
- Що прочитати.
Сьогодні утверджується думка про те, що кожна людина, незалежно від статі, має право на розкриття власного таланту і здібностей, використання їх для саморозвитку і загального поступу. Засоби масової інформації у суспільних процесах відіграють важливу роль. Як у всьому світі, так і в Україні мас-медіа є провідниками, медіаторами позитивного і негативного, вони виносять назовні, роблячи публічними, думки, погляди, образи і поведінкові моделі; вони є "вчителями" актуальної культури, оскільки пропонують, формують і транслюють нові суспільні зразки, даючи власні "уроки життя", зокрема й у сфері гендерних відносин.
Гендерні ресурси українських мас-медіа: ціна і якість. Практичний посібник для журналістів та працівників ЗМІ / Н. М.Сидоренко, М. М.Скорик, та ін.; редупоряд. Н. М.Сидоренко. – Київ : К.І.С., 2004. – 76 с.