16 травня, 2021

Гендерні ресурси українських мас-медіа: ціна і якість. Практичний посібник для журналістів та працівників ЗМІ

18 липня 2018
Поширити в Telegram
2845
Завантажити у форматі: PDF (2.6 МБ)
Читайте також:

Посібник розрахований на журналістів, працівників засобів масової інформації, всіх, кого цікавлять питання гендернозбалансованого висвітлення різних аспектів суспільного життя. Включає рекомендації щодо матеріалів для друкованих ЗМІ, телебачення та радіо-ефірів. У додатках представлені глосарій, витяги з законодавчих актів, що стосуються гендерних питань та список рекомендованої літератури. 

Зміст:

  • Гендерна мозаїка українських мас-медіа;
  • Як уникнути гендерних стереотипів у ЗМІ?;
  • Пошук гармонії: радіоефір відкритий для жінок і чоловіків;
  • Українське телебачення: ролі традиційні;
  • Додатки:
    • Глосарій;
    • Витяги із законодавчих актів, що стосуються гендерних питань;
    • Що прочитати.

Сьогодні утверджується думка про те, що кожна людина, незалежно від статі, має право на розкриття власного таланту і здібностей, використання їх для саморозвитку і загального поступу. Засоби масової інформації у суспільних процесах відіграють важливу роль. Як у всьому світі, так і в Україні мас-медіа є провідниками, медіаторами позитивного і негативного, вони виносять назовні, роблячи публічними, думки, погляди, образи і поведінкові моделі; вони є "вчителями" актуальної культури, оскільки пропонують, формують і транслюють нові суспільні зразки, даючи власні "уроки життя", зокрема й у сфері гендерних відносин.

Гендерні ресурси українських мас-медіа: ціна і якість. Практичний посібник для журналістів та працівників ЗМІ / Н. М.Сидоренко, М. М.Скорик, та ін.; редупоряд. Н. М.Сидоренко. – Київ : К.І.С., 2004. – 76 с.

18 липня 2018
Поширити в Telegram
2845
Завантажити у форматі: PDF (2.6 МБ)
Репліки Спільноти
Реплік ще немає, Ваша репліка може бути першою