20 жовтня, 2018

Навчально-методичні матеріали до уроків гендерної грамотності: «Ми – різні, ми – рівні»

19 липня 2018
Завантажити у форматі: PDF (1,8 МБ)
Навчально-методичні матеріали «Ми – різні, ми – рівні» допоможуть вчителям у підготовці до уроків гендерної грамотності, які проводяться в загальноосвітніх навчальних закладах України в рамках проголошеного Європейським парламентом і Радою Європи Року рівних можливостей для всіх та Року гендерної рівності в Україні.

Навчально-методичні матеріали до уроків гендерної грамотності: «Ми – різні, ми – рівні»

Читайте також:

Матеріали будуть корисними і для викладачів, студентів та аспірантів педагогічних та інших вищих навчальних закладів як приклад формування системи методик та стандартів гендерної освіти для вчителів та викладачів України.

Уроки гендерної грамотності спрямовані на подальшу демократизацію навчально-виховного процесу, забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків у демократичному українському суспільстві.

Навчально-методичні матеріали до уроків гендерної грамотності: «Ми – різні, ми – рівні» / За заг. ред. О. Семиколєнової. – Запоріжжя: Друкарський світ, 2011. – 128 с.

19 липня 2018
Завантажити у форматі: PDF (1,8 МБ)
Репліки Спільноти
Реплік ще немає, Ваша репліка може бути першою
Матеріали по темі
Гендерна освіта – ресурс розвитку паритетної демократії. Збірник матеріалів науково-практичної конференції
У збірнику представлені матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Гендерна освіта – ресурс розвитку паритетної демократії» та матеріали учасників Шостого Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з напрямку гуманітарної науки – гендерних досліджень, вітчизняних та зарубіжних гендерологів.
Гендерні стандарти сучасної освіти: збірка рекомендацій. Частина 1
Проблема впровадження гендерного підходу в освіту є однією з найменш розроблених в українських гендерних психолого-педагогічних дослідженнях. Труднощі пов’язані передусім з відносно недавнім долученням гендерного підходу до освітніх практик, неоднозначним трактуванням як гендерної термінології, так і її змістовного наповнення. Усунення гендерної різниці в початковій та середній освіті до 2015 року було проголошено на Саміті тисячоліття ООН (2000 р.) одним з найважливіших завдань та цілей розвитку громадянського суспільства.
Тези наукової конференції в рамках Всеукраїнського гендерного освітнього форуму «Через освіту до рівності»
Це видання включає роботи, що були представлені під час Конференції молодих вчених «Гендерна освіта та наука в Україні», що була проведена у Києві 17-18 лютого 2010 року.
Абетка рівності
«Абетка рівності» підготовлена до Дня гендерної грамотності, який проводиться 10 вересня 2007 року, в рамках Року гендерної рівності (Постанова Кабінету Міністрів України № 741 від 16.05.2007 р.) за спільної ініціативи Міністерства освіти і науки України, Міністерства у справах сім’ї, молоді та спорту за підтримки програми розвитку ООН в Україні 
Гендерні ресурси українських мас-медіа: ціна і якість. Практичний посібник для журналістів та працівників ЗМІ
Посібник розрахований на журналістів, працівників засобів масової інформації, всіх, кого цікавлять питання гендернозбалансованого висвітлення різних аспектів суспільного життя.
Методичні рекомендації щодо проведення гендерно-правових експертиз
Методичні рекомендації розроблено спільно Міністерством юстиції України та Програмою рівних можливостей ПРООН задля надання допомоги працівникам Міністерства юстиції України при проведенні ґендерно-правової експертизи чинного законодавства та проектів нормативно-правових актів.
«Ми – різні, ми – рівні». Основи культури гендерної рівності. Навчальний посібник для учнів 9 - 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Головне завдання посібника – розвінчати стереотипні уявлення про ролі жінок і чоловіків у родині та суспільстві, сформувати світогляд учнів, вільний від гендерних упереджень і передсудів.
Стандарт рівності. Посібник пресової практики з гендерної перспективи
Посібник написано експертами та експертками консультаційного пілотного проекту, під час якого чотири українські друковані видання на практиці випробовували на собі переваги збалансованого підходу до висвітлення гендернозабарвлених тем та планування тематики видання відповідно до інформаційних запитів читачів/читачок та професійних стандартів журналістики.
Виклики гендерної освіти та досліджень: між академією та активізмом
18 травня на факультеті соціології КНУ відбувся круглий стіл «Виклики гендерної освіти та досліджень: між академією та активізмом». Виступи експерток були присвячені становленню гендерної освіти в Україні, її зв’язку з жіночим та квір-рухом, а також особливостям спротиву гендерному дискурсу в українській науковій і ненауковій спільноті.