17 грудня, 2018

AHF Україна мотивує людей до захищеного сексу в соціальній кампанії з нагоди Міжнародного дня презерватива

21 лютого 2018

Київ, Україна, 13 лютого «Спілкуйся за кавою, кохайся – з презервативом» – під таким гаслом в Україні триває соціальна кампанія до Міжнародного дня презерватива. Вона промотує використання презервативів як невід’ємну частину інтимного життя сучасної людини і тренд, що є Always in Fashion (Завжди в Моді).

Міжнародний день презерватива – це глобальна соціальна ініціатива, започаткована AIDS Healthcare Foundation (AHF), найбільшою неурядовою організацією в боротьбі з ВІЛ/СНІДом у світі. Цьогоріч вона реалізовується українським представництвом фундації AHF Ukraine – спільно з мережею кав’ярень Aroma Kava у Києві, Львові, Одесі та Дніпрі.

За даними ВООЗ, правильне та постійне використання презервативів найкраще захищає від передачі інфекцій статевим шляхом, зокрема ВІЛ. Зокрема, латексні презервативи запобігають зараженню ВІЛ у 99% випадків. Водночас, за даними дослідження CHOICE, 41% людей неправильно використовують презервативи, що призводить до їхнього пошкодження і, як наслідок, ризиків зараження інфекціями, що передаються статевим шляхом. У дослідженні також стверджується, що:

  • що частіше люди займаються сексом, то рідше вони використовують презерватив;
  • 1,6% чоловіків та жінок використовували презерватив повторно, хоча це категорично
    не рекомендується робити;
  • лише 29% незаміжніх, сексуально активних жінок у США користуються презервативом під час кожного статевого акту.

В Україні факторами, через які молодь часто обирає секс без презерватива, є необізнаність щодо правильного користування цим засобом, стереотипи про відсутність довіри між партнерами, зниження чутливості, а також висока вартість презервативів.

Задля популяризації безпеки в інтимному житті в одній соціальній кампанії об'єднались кава та презервативи. Близько 20 тисяч людей отримали каву в стаканчиках креативного дизайну з повідомленням, що презерватив сьогодні – такий же атрибут повсякденного життя українців, як і кава-з-собою зранку. Більше 28 тисяч презервативів було безкоштовно розповсюджено в рамках соціальної кампанії в Києві, Львові, Одесі та Дніпрі.

У 4-х столичних кав’ярнях Aroma Kava представник AHF Ukraine провів для молоді майстер-класи з правильного використання презервативів та про безпечний секс. Близько 100 людей пройшли тестування на ВІЛ у мобільному пункті тестування Фундації поруч із кав’ярнями.

 «Ні світова галузь громадського здоров'я, ні уряди, ні міжнародні установи не приділяють належної уваги презервативам, як ефективному та безпечному методу захисту здоров’я людини. Кошти на державні програми із забезпечення населення презервативами скорочуються, зазначає Зоя Шабарова, Голова Європейського Бюро AHF. Це, швидше за все, призведе до поширення інфекцій, що передаються через статеві контакти в усьому світі. На щастя, у Міжнародний день презерватива ми маємо змогу привернути увагу суспільства до презервативів як веселого та модного способу захистити себе та партнера. Також ми вважаємо, що презервативи повинні бути у вільному доступі для всіх, хто цього потребує».

«Ми віримо, що одним із вкрай важливих кроків на шляху подолання епідемії ВІЛ/СНІДу є проведення просвітницьких кампаній серед молоді. І важливо — доносити інформацію про профілактику ВІЛ у простій та креативній формі. Такий підхід спонукатиме молодих людей до більш осмисленого ставлення до свого здоров’я та правильного використання презервативів, що є невід’ємними засобами захисту від інфекцій, що передаються статевим шляхом, зокрема ВІЛ, — підкреслює Головна спеціалістка відділу молодіжної політики управління молоді та спорту КМДА Анна Редчиц. Сьогодні у Міжнародний день презерватива я всім рекомендую вчитися радіти життю з розумом і користуватися засобами захисту завжди».

«Сьогодні всі говорять про здоровий спосіб життя, кубики пресу, детокс. Часто, не замислюючись, що здорове ставлення до свого інтимного життя – не менш важливе питання, говорить Дар’я Коломієць, теле- та радіоведуча, діджей. – Які б не існували стереотипи, я впевнена, що користування презервативами – це не про відсутність довіри, а навпаки про турботу за своє здоров’я та здоров’я свого партнера. Я думаю, що дуже важливо знаходити шляхи говорити з молоддю однією мовою, наприклад, через каву, аби донести, що користуватися презервативами сьогодні – це правильно і здорово».

З ініціативи AHF піснею Міжнародного дня презерватива в 2018 році є трек «Презерватив завжди в моді» («A Condom is Always in Fashion»). Це — гумористична адаптація всесвітньо відомого хіта «The Shape of You» Еда Ширана, що має надихнути учасників заходів з нагоди Міжнародного дня презерватива по всьому світу.

Про Фундацію

AHF (Фундація АнтиСНІД-США) – одна з найбільших неурядових благодійних організацій, що реалізує програми за напрямками: профілактика та тестування на ВІЛ, лікування та підтримка ВІЛ-інфікованих пацієнтів. Більше 4 мільйонів людей пройшли тестування на ВІЛ за програмами AHF у всьому світі впродовж 2017 року. Більше 850 тис. пацієнтів з ВІЛ знаходяться зараз під опікою фундації в 39 країнах світу, в тому числі й в Україні. AHF управляе 460 клініками з надання послуг тестування та лікування людей з ВІЛ/СНІД по всьому світу. Довгостроковою метою фундації є впровадження структурних змін у політиці профілактики та лікування ВІЛ/СНІДу задля забезпечення високої якості та сталості послуг для ВІЛ-позитивних людей.

AHF Ukraine (Фундація АнтиСНІД-США в Україні) – українське представництво Фундації AHF, що запрацювало в 2009 році з метою підтримки децентралізації надання антиретровірусної терапії та запровадження програм швидкого тестування на ВІЛ. Зусиллями Фундації у 2017 році в Україні 117 тис. людей пройшли тестування на ВІЛ, 1300 пацієнтів з ВІЛ були забезпечені високовартісною діагностикою, а понад 29 тис. ВІЛ-позитивних пацієнтів – іншими медичними послугами.
45 млн грн – вклад Фундації в систему охорони здоров’я для підтримки профілактики, тестування та лікування ВІЛ в Україні в 2017 році.

21 лютого 2018
Репліки Спільноти
Реплік ще немає, Ваша репліка може бути першою