21 травня, 2018

Аутсорсинг антисексизму: ekonomika+ запускає гендерний аудит

27 квітня 2018
Агентства, рекламодавці й власники бізнесів можуть запобігти звинуваченням у дискримінації, якщо будуть готові надавати ідеї на оцінку незалежних експертів і дотримуватися їхніх рекомендацій.

Аутсорсинг антисексизму: ekonomika+ запускає гендерний аудит

Гендерний аудит - це нова консалтингова послуга від бізнес/медіа бюро ekonomika + для рекламних і креативних агентств, рекламодавців, власників бізнесів, PR- та HR-менеджерів. В рамках аудиту незалежні експерти проводитимуть аналіз проектів і комунікацій - рекламних і креативних кампаній, відеороликів та key visuals - на сексизм та інші форми дискримінації.

Ekonomika+ працює з темою гендеру вже 5 років, за які вони:

  • провели чотири SHE Congress про жіноче лідерство, різноманітність та інклюзивність;
  • організували HR Wisdom Summit з найкращими HR-практиками в концепції різноманітності та інклюзивності;
  • отримали 77 балів з 100 в Українському індексі корпоративної рівності;
  • на їхніх сайтах mmr.ua і womo.ua написали десятки статей про проблеми сексизму, гомо- і трансфобії, ейджизму, лукізму та інших видів дискримінації, і показали приклади некоректного й стереотипного зображення жінок і чоловіків в українському медіа-просторі;
  • стали партнерами з UN Women in Ukraine («ООН-Жінки» в Україні) та ВБО «Точка опори».

Як це працює:

Автори або замовники комунікації / проекту / рекламної кампанії, у яких є сумніви щодо прояву сексизму або інших видів дискримінації в ідеї / бренді / слогані / скетчі, відправляють запит на гендерний аудит на електронну пошту: [email protected] і протягом двох днів отримують висновок з поясненнями від експертів(-ок).

Експерт(к)и:

Олександра Голуб - Голова ГО Ліга захисту прав жінок «Гармонія рівних», ініціаторка моніторингу # УкраїнаБезСексизму

 

Марфа Скорик - експертка Київського інституту гендерних досліджень, консультантка Міністерства соціальної політики з гендерних питань, кандидатка філософських наук, старша наукова співробітниця, співавторка посібника «Гендерні ресурси масмедіа: ціна і якість».

 

Тамара Марценюк - доцентка кафедри соціології Національного університету «Києво-Могилянська академія», експертка з гендерних питань, авторка книги «<Гендер для всіх. Виклик стереотипам », авторка курсу «Жінки та чоловіки: гендер для всіх» на Prometheus.

 

Тимур Левчук - виконавчий директор ГО «Точка опори ЮА» - NGO «Fulcrum UA», голова піар-департаменту КиївПрайд.

 

Ірина Рубіс - СЕО бізнес/медіа бюро ekonomika +, головна редакторка MMR.ua

 

Тетяна Касьян - головна редакторка WoMo

 

Ольга Полякова - засновниця організації Громадський Рух «Gender Stream»

 

27 квітня 2018
Репліки Спільноти
Реплік ще немає, Ваша репліка може бути першою