Зокрема, Держпродспоживслужба повідомила Лігу захисту прав жінок, що «в рекламі зображено жінку як прикрасу та сексуальний об’єкт, включає натяки на сексуальні стосунки та сексуальність людей, які нічим не пов’язані з рекламованим продуктом та не мають прямих асоціацій зі споживанням рекламованої послуги».
В ході розгляду справи був отриманий експертний висновок ГО «Українська асоціація маркетингу», який підтвердив, що реклама закладу «Bla Bla Bar» порушує ст. 7 ч. 3 закону України «Про рекламу» та ст. 5 п. 5.2.9 Стандарту «Недискримінаційна реклама за ознакою статі». В результаті Держпродспоживслужбою на порушника накладений штраф у розмірі 1250 грн.
«Ця маленька перемога є частиною нашої безстрокової всеукраїнської кампанії «Україна без сексизму», - повідомила голова Ліги захисту прав жінок Олександра Голуб.
Кампанія «Україна без сексизму» «Гармонії рівних» демонструє успіхи! Звертаючись до Ліги захисту прав жінок і допомагаючи їм фіксувати випадки сексистської реклами, ми долучаємося до творення комфортного й екологічного інформаційного й рекламного простору в Україні.