«Ключовий акцент означеного проекту – залучення внутрішньо переміщених жінок, котрі проживають у регіонах та сільських місцевостях. У його межах проводилися виїзні школи, де учасниці обмінювались думками, блог-кафе з тренерами, куди запрошували й медіа-фахівців. Відтак, у процесі реалізації нашої ініціативи утворилось 10 менторських пар, які зараз успішно ведуть свої блоги на соціально важливі теми», - розповіла координаторка проекту Наталія Проць. Натомість, як зазначила т.в.о. директора департаменту внутрішньої та інформаційної політики Львівської ОДА Ольга Березюк, проект «Я-Медіа» – це можливість кожній соціально активній жінці, котра бажає розвивати громадянське суспільство, вільно висловлювати свої думки через блогерство: «Адже навчати жінок правильно висловлювати думки про проблемні питання дуже важливо, адже поки жінки боятимуться висловлювати свої думки, позицію, то країна не зможе стрімко розвиватися».
А учасниця проекту Олена Бортнічук підкреслила, що він дозволяє надбати нові знання у сфері комунікації: «Інколи не вистачає поштовху, щоб висловитись. Мені сподобалось, що в проект були залучені не лише теоретики, але й практики, які допомагали нам створювати тексти, відео, адже ці речі не вичитаєш в інтернеті, проте їх можна було на емоційному рівні запозичити в експертів».
«Через два місяці ми проведемо інформаційну кампанію на рівні регіонів та ОТГ, де кожен зможе дізнатись, яким чином висловлювати свої думки, створювати тексти та комунікувати з владою», - додала Наталія Проць.
Ігор Галущак, Львів