Про це повідомила голова Ліги захисту прав жінок Олександра Голуб.
«В рамках всеукраїнської безстрокової кампанії «Україна без сексизму» наші активісти виявили, що через сторінку мобільного додатку Приват24 розповсюджується реклама мережі магазинів «Алло», в якій невиправдано використано частини жіночого тіла. Тим самим відбувається її оречевлення та приниження людської гідності. «Гармонія рівних» звернулась до Держпродспоживслужби, яка, розглянувши скаргу, визнала рекламу дискримінаційною», - наголосила Олександра Голуб.
За її словами, таке рішення було прийняте на основі експертизи Української асоціації маркетингу та Індустріального гендерного комітету з реклами. Вона підтвердила, що рекламне оголошення є дискримінаційним та порушує вимоги ч.3 статті 7 та ч.1 статті 8 закону «Про рекламу». Також реклама протирічить пункту 5.2.9. статті 5 Стандарту «Недискримінаційна реклама за ознакою статі».Крім того, Експертна рада з питань запобігання та протидії дискримінації за ознакою статі при Мінсоцполітики підтвердила, що реклама мережі магазинів «Алло» є дискримінаційною.
«Держпродспоживслужба проінформувала нас, що ТОВ «АЛЛО» буде притягнуто до відповідальності. Наразі приймається рішення про накладення штрафу на порушника законодавства. Ми ж закликаємо усіх небайдужих громадян приєднуватись до акції «Україна без сексизму». Якщо ви бачите рекламу, що може бути дискримінаційною, надсилайте її Лізі захисту прав жінок й ми спрямуємо її відповідним державним уповноваженим установам. Наша мета – зробити так, щоб кожен рекламодавець відчував свою відповідальність за зміст реклами та не допускав до розповсюдження відверто ганебного контенту», - заявила Олександра Голуб.