21 вересня, 2017

Тема весни “Освіта і просвіта”

25 лютого 2017
Давайте створимо її разом! Шукаємо матеріали - як оригінальні, так і передруки. “Малі жанри” (репліки, короткі оглядові або публіцистичні статті) просимо писати волонтерськи. За ґрунтовні аналітичні статті платимо гонорари (розмір гонорару залежить від типу матеріалу і обговорюється у кожному випадку окремо).

Тема весни “Освіта і просвіта”

Про що хочемо писати? Про те, чому освіта настільки важлива! Відповідь на це питання має кілька рівнів.
 

Найперший у тому, що поза освітою нас немає. Здобуття та використання нової інформації є основною роботою мозку з перших днів життя. Іншими словами, ми - це те, що ми знаємо, як думаємо, і як діємо на основі здобутих знань.
 

Другий аспект значимості освіти у тому, що індивідуальні знання створюють особистості, а колективні знання створюють суспільство.
 

Третій аспект освіти, який варто зауважувати - це можливості професійного розвитку, економічної незалежності та особистого благополуччя, які вона дає.

 

Четвертий вимір освіти, на який хочемо звернути увагу, також пов’язаний із майбутнім. З індивідуальним майбутнім - можливістю змінювати свою особисту долю, опираючись на нові знання (здобуті на тренінгах, консультаціях, з коучами, на курсах підвищення кваліфікації - і на групах самопідтримки, через інформативні джерела в інтернеті чи просвітницькі телепередачі). І з колективним майбутнім, з можливістю впливати на долю спільноти.

 

Опираючись на розуміння ролі освіти, викладене вище, у темі весни 2017 “Освіта і просвіта” ми розглянемо наступні тематичні напрямки:

  1. Історія жіночої освіти в Україні і в світі
  2. Жінки у науці
  3. Жінки у STEM Українські та світові проекти гендерної просвіти
  4. Гендерні дослідження та гендерна освіта в українських навчальних закладах
  5. Гендерна складова в освіті різного профілю
  6. Теорія: феміністична педагогіка - як змінились підходи до навчання
  7. Практика: альтернативна освіта - особисте спілкування, соцмережі, відео, акції тощо
  8. “Прихований навчальний план” публічного простору та способи його змінювати
  9. Чого світ може повчитись у жінок: емоційний інтелект, фасилітація та розуміння як ключові професійні компетенції майбутнього
 

Надсилайте свої пропозиції на [email protected]

25 лютого 2017
Репліки Спільноти
Реплік ще немає, Ваша репліка може бути першою