Найперший у тому, що поза освітою нас немає. Здобуття та використання нової інформації є основною роботою мозку з перших днів життя. Іншими словами, ми - це те, що ми знаємо, як думаємо, і як діємо на основі здобутих знань.
Другий аспект значимості освіти у тому, що індивідуальні знання створюють особистості, а колективні знання створюють суспільство.
Третій аспект освіти, який варто зауважувати - це можливості професійного розвитку, економічної незалежності та особистого благополуччя, які вона дає.
Четвертий вимір освіти, на який хочемо звернути увагу, також пов’язаний із майбутнім. З індивідуальним майбутнім - можливістю змінювати свою особисту долю, опираючись на нові знання (здобуті на тренінгах, консультаціях, з коучами, на курсах підвищення кваліфікації - і на групах самопідтримки, через інформативні джерела в інтернеті чи просвітницькі телепередачі). І з колективним майбутнім, з можливістю впливати на долю спільноти.
Опираючись на розуміння ролі освіти, викладене вище, у темі весни 2017 “Освіта і просвіта” ми розглянемо наступні тематичні напрямки:
- Історія жіночої освіти в Україні і в світі
- Жінки у науці
- Жінки у STEM Українські та світові проекти гендерної просвіти
- Гендерні дослідження та гендерна освіта в українських навчальних закладах
- Гендерна складова в освіті різного профілю
- Теорія: феміністична педагогіка - як змінились підходи до навчання
- Практика: альтернативна освіта - особисте спілкування, соцмережі, відео, акції тощо
- “Прихований навчальний план” публічного простору та способи його змінювати
- Чого світ може повчитись у жінок: емоційний інтелект, фасилітація та розуміння як ключові професійні компетенції майбутнього
Надсилайте свої пропозиції на editor@genderindetail.org.ua