Taimi — це найбільша у світі LGBTQ+ платформа, що поєднує у собі соціальну мережу, застосунок для знайомств та live-стріми.
Медіа неодноразово називали додаток найбезпечнішим для спільноти. Захист у Taimi включає модерацію профілів користувачів, мітку верифікації профілю та двофакторну аутентифікацію.
Застосунок містить у собі наступні фічі: дейтинг, дайджест, сторіс, стріми, чати, дзвінки, безпеку, і найголовніше, що об'єднує всіх — любов.
Українським креативникам з агенції Patsany доручили створення рекламної кампанії для застосунку на ринок США. Кампанія здобула назву «Home of Diversity».
Welcome to Taimi. The Home of Diversity from Patsany Agency on Vimeo.
Головною метафорою комунікації було обрано дім. Безпечне, затишне та комфортне місце, де ти можеш бути самим собою та не боятися самовиражатися.
Кожне мікро-відео починається з дверей — завжди різних, вони демонструють різні кімнати в Taimi, занурюють у глибші рівні спілкування, веселощів та історій. Кожна кімната краще розкриває особливості та цінності Taimi спільноти. Що це за місце? Які там люди? Що робить це місце таким незвичним? Чому туди варто зануритися?
Саундтреком кампанії обрали українських виконавців KAZAKY, які своїм треком Love випередили час. В контексті кампанії він нам підійшов на всі 1000%, тому що we do not care what you are, but we accepted you for who you are.
Кампанія вже привернула увагу міжнародних ЗМІ: Attitude, GayTimes, yahoo!finance, Pink News.