12 грудня, 2017

В Інтернеті боротися простіше

13 вересня 2017
Юлія Бєлікова
Експерт_ка: Юлія Бєлікова

Викладає курси «Реклама та зв’язки з громадськістю», «Медіа-комунікації» у Харківському національному економічному університеті імені С.Кузнеця. Авторка більш ніж 65 наукових публікацій, у тому числі 3 монографій  та навчального посібника «Соціологія реклами», монографії «Гендерні бізнес-ідентичності та реклама». Експертка Індустріального гендерного комітету з реклами.

В Інтернеті боротися з сексистською рекламою часто простіше, ніж у зовнішній рекламі. У контекстній рекламі в принципі неможливий сексизм, так як діють жорсткі правила по оголошеннях. У соціальних мережах можливо швидко і масштабно реагувати на прояви сексизму. Багато адміністраторів за результатами одного виразного критичного коментаря прибирають або змінюють рекламу. Але є і такі, що не реагують на 20 негативних відгуків, наприклад як з рекламою ТМ «Геркулес» або з недавнього з Ельдорадо про кондиціонери.