В той час, як зрозуміло, що позиція авторки грунтується на досвіді великої кількості жінок в усьому світі і системності патріархального пригноблення, все ж така позиція характерна радше для другої хвилі фемінізму. Для неї були характерні перші усвідомлення того, що таке патріархат, наскільки він є системний, і як він пригноблює жінок. Однак недоліком цих поглядів було узагальнення досвіду всіх жінок або всіх чоловіків. Завдяки третій хвилі фемінізму - і вже переходячи о четвертої - ми розуміємо, що люди мають безліч різних характеристик і ідентичностей, і їхня сукупність впливає на досвід. Ми розуміємо, чому не можна говорити про "всіх жінок" чи "всіх чоловіків".
І якщо фемінізм як рух має на меті змінити систему стосунків між людьми, для цього потрібна залученість всіх людей а не лише половини, бо так просто не спрацює.