20 лютого, 2019

Збірник наукових праць: Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки

11 лютого 2018
Завантажити у форматі: PDF (2 МБ)
Цей збірник наукових праць об’єднує тексти з міжнародної конференції  "Мультикультурність. Гендер. Ідентичність. Квір-дослідження у пост-радянському просторі", що була організована магістерською програмою Гендерні студії факультету соціології Київського національного університету ім. Тараса Шевченка у співпраці з Фондом ім. Гайнріха Бьолля в Україні  16-17 червня  2017 р. 

Збірник наукових праць: Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки

Завдяки міждисциплінарному характеру конференції, представлені дослідження з різних наукових спеціалізацій (соціології, філософії, психології, правознавства тощо) та відображають досвід роботи в академічному середовищі різних країн учасниць та учасників конференції.

Читайте також:

11 лютого 2018
Завантажити у форматі: PDF (2 МБ)
Репліки Спільноти
Реплік ще немає, Ваша репліка може бути першою
Матеріали по темі
Інтерв’ю з Тетяною Ісаєвою про феміністичну просвітницьку діяльність і жіночі музеї
Тетяна Ісаєва[1] — засновниця першого в Україні музею, присвяченого історії жіночого руху і темі забезпечення гендерної рівності. Вона, зокрема, авторка ідеї і директорка проекту «“Створимо музей про себе!”: створення першого в Україні гендерного музею» — Музею жіночої й гендерної історії[2]. Презентувала український Музей жіночої й гендерної історії під час П’ятої (Мехіко, Мексика), Другої (Бонн, Німеччина) і Третьої (Буенос-Айрес, Аргентина) міжнародних конференцій жіночих музеїв світу.
Підйом антигендерних рухів? (Anti-Gender Movements on the Rise?)
Концепція "gender backlash” (що можна перекласти як «опір гендерним перетворенням») охоплює діяльність великої кількості різноманітних локальних ініціатив по всій Центральній та Східній Європі, які пропагують ідею, що традиції важливіші за рівність. У багатьох випадках з’ясовується, що ці групи з’являються та підтримуються як впливовими «пролайферськими» організаціями з США, так і кремлівською пропагандою про «Гейропу», які мають на меті дискредитувати Європейський Союз як місце морального розпаду. Авторки цієї публікації дуже стурбовані поточною ситуацією з гендерною рівністю в Центральній та Східній Європі, але так само дають причини сподіватися на краще. 
Жорстка економія, гендерна нерівність та фемінізм після кризи: знецінення праці жінок і відмова держави
Дослідження присвячене наслідкам економічної кризи 2014 р. та урядової політики жорсткої економії для життя жінок в Україні, зокрема, жінок зі структурно непривілейованих груп. Проаналізовано реальну соціально-економічну нерівність чоловіків та жінок, тенденції до знецінення репродуктивної праці, зміни в доступі жінок до «продуктивної» праці та вплив інфраструктурних урізань на гендерну нерівність у країні. Окреслено реакції феміністичної спільноти та надано рекомендації для лівих акторів.
Гендерний посібник
18 грудня 2018 року в Києві відбулася панельна дискусія «Як впроваджувати гендерний підхід в роботу сервісних інституцій?». Під час заходу було презентовано посібник «Інтегрування гендерного підходу в роботі Центрів надання адміністративних послуг». Гендерний посібник - це збірник концептуальних принципів та практичних рекомендацій щодо інтегрування комплексного гендерного підходу у роботу ЦНАП.
29 січня запрошуємо на круглий стіл «Ґендер і культура: виклики сьогодення»
29 січня в рамках Днів наук НаУКМА відбудеться круглий стіл на тему «Ґендер і культура: виклики сьогодення». Захід організовано кафедрами літературознавства і соціології в рамках Днів науки НаУКМА за підтримки Фонду ім. Гайнріха Бьолля, Бюро Київ - Україна. 
У Харкові відбудеться майстерня «Теоретичні та емпіричні засади гендерних студій»
29-30 березня у Харкові відбудеться майстерня «Теоретичні та емпіричні засади гендерних студій». Організатори: Центр дослідження міжетнічних відносин Східної Європи; Національний технічний університет “ХПІ”; Українська асоціація усної історії. До участі запрошують усіх, хто мають бакалаврський чи магістерський ступінь, а також та аспірант_ок із історії, соціології, культурології та інших дотичних дисциплін. Дедлайн подачі заявок — 15 лютого. 
Власть, пол и репродуктивный успех
Книга знакомит читателя с современными  представлениями об эволюции полового поведения человека.  В книге предлагается реконструкция половых связей  на разных этапах эволюции человека и обосновывается связь между формированием устойчивых пар между полами и удлинением сроков младенчества и детства. Обсуждается вопрос о связи между сексом и воспроизводством в современном обществе.
Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі: українська практика та міжнародний досвід: монографія
Монографія «Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі: українська практика та міжнародний досвід» присвячена розгляду сучасної теорії та практики саморегулювання рекламної галузі щодо попередження появи дискримінаційної реклами. Наведено текст Стандартів недискримінаційної реклами за ознакою статі, які були прийняті фаховими організаціями маркетологів та рекламістів разом з провідними гендерними об’єднаннями 30 вересня 2011 р. на Всеукраїнському Форумі, а також практичні рекомендації щодо їхнього застосування.
Философская антропология феминизма. Природа женщины
Главное открытие феминистской мысли во второй половине XX века на магистральном пути познания человека западноевропейской философией состояло в том, что у человека есть пол. Эта банальная истина была  вытеснена с главной дороги западной философской антропологии, и феминизм, начав осмысливать свои философские основания, указал с детским  простодушием, что король – голый, что «человек» как главный герой всех  антропологических теорий, понимаемый вне своего корневого качества, каким является пол, есть лишь одна из разновидностей «голой» абстракции. Иными словами, феминизм взялся доказать, что пол не сводится только к  первичным и вторичным половым признакам, он пронизывает все сферы социальной и культурной жизни человека.
Гендерна абетка для українських медіа
У посібнику «Гендерна абетка для українських медіа» розкриті основні гендерно-тематичні поняття, які допоможуть журналістам і журналісткам усіх видів засобів масової комунікації уникнути стереотипних, сексистських штампів і норм під час підготовки інформаційних матеріалів, статей, передач. Посібник стане в нагоді і PR-менеджерам, керівникам прес-служб, громадським діячам, волонтерам. Представлені у посібнику напрацювання сприятимуть формуванню гендерно-чутливого інформаційного простору, вільного від дискримінації за ознакою статі.