24 листопада, 2024

Гендерна парадигма освітнього простору

24 квітня 2019
Поширити в Telegram
4344
Завантажити у форматі: PDF (1.6 МБ)

Гендерна парадигма освітнього простору

У збірнику опубліковані оригінальні статті теоретичного та експериментального характеру з актуальних проблем теорії та історії педагогіки (гендерний аспект), методологічних основ гендерної освіти та практики гендерного виховання учнів і студентів у закладах освіти та позашкільних установах.

Зміст:

  • Великодна Мар’яна. Дослідження гендерної ідентичності особистості: модифікація опитувальника BSRI.
  • Голованова Тетяна. Методологічні підходи та методи дослідження гендерних питань в освіті.
  • Дороніна Тетяна. Проблематизація питання формування гендерної парадигми у сучасному педагогічному дискурсі.
  • Марценюк Тамара. Гендерні дослідження як складова процесу регулювання гендерних відносин у Швеції.
  • Вербенець Анна. Проблема роздільного та спільного навчання: мальтійський досвід.
  • Волікова Марина. Сімейно-шлюбні відносини за законами Хаммурапі.
  • Беата Говорко-Складенек. Ставлення католицького костелу до ―гендерної ідеології.
  • Заредінова Ельвіра, Зіядінова Ріяна. Особливості виховання хлопців та дівчат у кримськотатарській сім‘ї.
  • Приходько Ганна. Аналіз досвіду соціостатевого виховання дітей в українській селянській родині ХІХ ‒ поч. ХХ ст.: стан, проблеми, перспективи.
  • Басюк Леся. Школа як дзеркало гендерного дисбалансу суспільства: проблематизація питання.
  • Гришак Світлана, Шабаєва Наталія. Організація відеоклубу в позанавчальній діяльності студентів як фактор їх ефективної гендерної соціалізації.
  • Дух Людмила. Гендерний підхід у викладанні предметів освітньої галузі "Суспільствознавство".
  • Тяговська Ольга. Гендерний аспект німецькомовної жіночої прози.
  • Чуєшкова Оксана. Гендерний компонент на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням) в інженерно-педагогічному ВНЗ.
  • Бекірова Ніяра, Заредінова Ельвіра. Реалізація гендерного виховання в дошкільному навчальному закладі.
  • Вихор Світлана. Прояви та причини насилля в освітньому середовищі: гендерний аспект.
  • Заредінова Ельвіра, Бекірова Діляра. Вплив гендерних ролей на формування взаємовідносин батьків і дітей у сім‘ї.
  • Зекріяєва Ельзара. Роль сім‘ї у статеворольовій ідентифікації дітей дошкільного віку.
  • Калько Ірина. Позааудиторна робота зі студентами як одна з форм руйнування усталених та формування сучасних гендерних уявлень.
  • Карнаух Леся. Гендерні взаємини в родині як чинник соціалізації дітей дошкільного віку.
  • Купенко Олена. Виховання студентів через залучення їх у навчальні проекти.
  • Любивий Володимир. Застосування освітньої технології «дебати» в процесі формування гендерносприятливого середовища у ВНЗ.
  • Губіна Світлана. Практичний вимір гендерної чутливості вчителів початкових класів.
  • Савельева Юлія. Філософське поняття сім‘ї як методична основа компетенцій соціального педагог.
  • Ситникова Юлія. Гендерна освіченість сучасного викладача вищої школи як шлях вдосконалення його педагогічної майстерності.
  • Рассказова Ольга, Тарасенко Неллі. Досвід роботи осередків гендерної освіти педагогічного вищого навчального закладу.
  • Світайло Ніна, Ісаєва Тетяна. На шляху до гендерночутливого вищого навчального закладу: досвід діяльності всеукраїнської мережі осередків гендерної освіти ВНЗ.
  • Харченко Сергій. Організація науково-дослідної діяльності центру гендерної освіти.
  • Годованська Оксана. Гендер для медій (рецензія на підручник із гендерної теорії для журналістів та інших соціогуманітарних спеціальностей / Л. Малес, Т. Марценюк, О. Плахотнік, О. Приходько, С.Шимко. Г. Ярманова; за ред. М. Маєрчик. – К. : Критика, 2013. – 220 с.).
  • Дороніна Тетяна. Суспільство. Гендер. Історія (рецензія на збірник статей та тезисів доповідей V всеросійської наукової конференції з міжнародною участю. Травень 2014. – Ліпецьк, 2014. – 48 с.)

Читайте також:

Гендерна парадигма освітнього простору / За заг. ред. Дороніної Т. О. – Кривий Ріг : ВЦ КГПІ ДВНЗ «КНУ». – 2015. – Вип. 1. – 150 с.

Засновник і видавець : Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет».

24 квітня 2019
Поширити в Telegram
4344
Завантажити у форматі: PDF (1.6 МБ)
Репліки Спільноти
Реплік ще немає, Ваша репліка може бути першою