29 квітня, 2024

Визуальное пространство школы – гендерный капкан

13 вересня 2017

Визуальное пространство школы – гендерный капкан

Ольга Андрусик, Дослідниця, Фоторедакторка гендерного журналу «Я»

Авторка аналізує простір восьми шкіл Харківської області на наявність візуальних атрибутів чоловічого домінування і встановлює чинники, що спричиняють гендерну асиметрію і закріплюють у дитячій свідомості стереотипні ролі.

Першоджерело: Андрусик О. Визуальное пространство школы – гендерный капкан / Ольга Андрусик. // Гендерний інформаційно-аналітичний центр "Крона". – 2015. – №2. – С. 27–29.

© Гендерний інформаційно-аналітичний центр «КРОНА», 2015.

Читайте також:
Завантажити у форматі: PDF (390 КБ)