29 листопада, 2021

Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі: українська практика та міжнародний досвід: монографія

8 січня 2019
Поширити в Telegram
2916
Завантажити у форматі: PDF (1.8 МБ)
Читайте також:

Монографія «Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі: українська практика та міжнародний досвід» присвячена розгляду сучасної теорії та практики саморегулювання рекламної галузі щодо попередження появи дискримінаційної реклами. Наведено текст Стандартів недискримінаційної реклами за ознакою статі, які були прийняті фаховими організаціями маркетологів та рекламістів разом з провідними гендерними об’єднаннями 30 вересня 2011 р. на Всеукраїнському Форумі, а також практичні рекомендації щодо їхнього застосування. Монографія присвячена для науковців, аспірантів, викладачів, студентів навчальних закладів, керівників підприємств, працівників маркетингових служб і рекламних агенцій.

Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі: українська практика та міжнародний досвід: монографія / І. Лилик, Л. Магдюк, М. Лилик, О. Грей [та ін.], за заг. ред.  доц. Лилик І. В. – Київ: Видавничий Будинок «Аванпост-прим», 2011. – 88 с.

8 січня 2019
Поширити в Telegram
2916
Завантажити у форматі: PDF (1.8 МБ)
Репліки Спільноти
Реплік ще немає, Ваша репліка може бути першою