19 вересня, 2018

Тематичні видання

Теоретико-методологічний аналіз «Державної програми з утвердження гендерної рівності в українському суспільстві на період до 2010 року»
Теоретико-методологічний аналіз Державної програми з утвердження гендерної рівності в українському суспільстві на період до 2010 року виконали співробітниці Гендерного аналітично-інформаційного центру «КРОНА» за підтримки Фонду Гайнріха Бьолля.
Позитивні дії в механізмі забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків: міжнародний досвід та українські перспективи
Протягом останніх десяти років своєї діяльності Харківська жіноча організація «КРОНА», а нині – Ґендерний інформаційно-аналітичний центр «КРОНА», поряд з проведенням ґрунтовних тренінгів, семінарів, конференцій та «круглих столів» із ґендерної проблематики, а також захисту прав жінок і дітей, послідовно здійснює ґендерний аналіз законодавства України в світлі міжнародних стандартів протидії дискримінації за ознакою статі. Серед визнаних на світовому рівн ...
Гендерні революції
Матеріали міжнародної науково-практичної конференції від 16 листопада 2012 року. 
Визуальное пространство школы – гендерный капкан
Авторка аналізує простір восьми шкіл Харківської області на наявність візуальних атрибутів чоловічого домінування і встановлює чинники, що спричиняють гендерну асиметрію і закріплюють у дитячій свідомості стереотипні ролі. 
Посібник «Гендерні шкільні історії»
Автори_ки: Олег Марущенко, Ольга Плахотнік. Це книга, в якій узагальнено результати численних гендерних досліджень шкільної освіти. Адресована освітян(к)ам, які мають на меті вдосконалити свою гендерну компетентність. 
Посібник «У пошуках гендерного виховання»
Автор(к)и підручника стверджують, що відмінності між хлопчиками й дівчатками не є аж настільки суттєвими, щоб робити з них мешканців різних планет.
Гендерний журнал Я: Гендер і освіта
У запропонованому випуску вміщено матеріали на тему гендерно-чутливої освіти в школі, підкреслюється важливість гендерної компетентності вчителів. Також описано унікальний досвід викладання гендерних онлайн-курсів, існування гендерного музею, який сам їздить до своїх відвідувач_ів, та життя дитини в нетрадиційній сім’ї.