Стаття присвячена аналізу одного з аспектів гендерної дискримінаці публічної сфери суспільства, а саме, гендерним стереотипам, які транслюються зовнішньою рекламою. Здійснено теоретичний огляд питання, виділено та концептуалізовано основні групи гендерних стереотипів у рекламі. На основі емпіричного аналізу зовнішньої реклами певного територіального простору м. Києва підтверджено гіпотезу про відтворення гендерних стереотипів, зокрема традиційних стереотипів маскулінності-фемінності, стереотипів сімейних і професійних ролей та відмінностей у змісті праці.
Реклама виконує не лише інформаційну функцію, вона є вже чимось більшим, ніж просто пропозицією придбати ті або інші товари та послуги; реклама на- дає інформацію про узвичаєні в суспільстві правила поведінки, моральні норми, спосіб життя. Іншими словами, розповідає про устрій суспільства, взаємини в ньому, про наявні гендерні стереотипи.
Марценюк Т. О. Гендерні стереотипи зовнішньої реклами (на прикладі Подолі міста Києва) / Марценюк Т.О., Рождественська О.А. // Наукові записки НаУКМА. – 2009. – Т. 96 : Соціологічні науки. – С. 82-88