На сторінці закладу в Фейсбуці було опубліковано захід, що був запланований на 22 жовтня – «день захисту чоловічої нервової системи від насильницьких дій з боку жінки», в описі якого містилися неприйнятні формулювання сексистського характеру.
Організатори свята обіцяли відпочинок від усіх “бабських примх”, мотивуючись ідеєю підтримувати креативність і оригінальність музейного простору. Насправді підтримувались лише стереотипи, що пригноблюють жінок, ігноруючи політкоректність і толерантність тону висловлювань, а також маскуючи все під виглядом жарту.
Відвідувачі та відвідувачки сторінки музею були обурені коментарями смм-ника, що продовжував пояснювати все концепцією «суто чоловічого дня». Окрім того, зважаючи на обурення публіки, що продовжувало зростати, адміністрація Музею Науки не продемонструвала зацікавлення у залагодженні конфлікту й не визнала зміст публікації образливим щодо жінок, натомість активність небайдужих громадян/ок означили як «сплановану акцію-атаку на інтернет-ресурс».
Рейтинг музею у соціальній мережі й справді суттєво погіршився. У останніх коментарях відвідувачки та відвідувачі завважують, що поведінка закладу й небажання визнати помилку свідчать про його далекість від науки й сучасності, популяризацію патерналістського світосприйняття, неадекватну реакцію на критику, нетолерантність і неповагу до потенційної аудиторії.
Гендер в деталях пропонує для ознайомлення матеріали на тему мізогінії та сексизму в мережі.
Гендерна дискримінація в SMM: як реагують на критику маркетологи і чи справді сексизм продає?
Не пережив - не зрозумію