Завжди було уявлення у всіх в світі, що Україна – це, перш за все, сільське господарство, шахти, металурги, а туристи завжди говорили, що в Україні дуже красиво, дуже смачно і дуже вродливі люди, особливо жінки. Так, це все є, і воно залишається наші брендом, але є й інші цифри, які говорять про те, що IT-індустрія, IT-технології та компанії дуже швидко розвиваються в Україні.
Спростування:
Окрім того, що компліменти щодо краси є зовсім недоречними в політичних заявах, класифікація президентом українських жінок як «бренду» обезособлює жінок, які разом із сільським господарством та IT-технологіями входять до переліку «візитівок України». Більше того, беручи до уваги реальне становище українських жінок, слова президента демонструють його незнання чи неусвідомлення масштабу соціальних проблем, від яких страждають українки, зокрема проблеми секс-туризму в Україну та сексуального рабства, в яке вони потрапляють через торгівлю людьми. Такі непродумані заяви свідчать не тільки про необізнаність президента в питаннях, які стосуються 53% населення України, але й підсилюють імідж України як пункту секс-туризму. Президент же мав би опікуватися забезпеченням гідних умов життя та праці українських жінок (більше прочитати про секс-роботу в Україні можна тут; про Шведську модель як метод протидії проституції – тут).