В умовах недостатньої уваги до цього питання та відсутності достовірних даних про стан забезпечення рівних прав та можливостей у ВНЗ гендерний аудит може стати вагомим кроком у напрямку позитивних змін, даючи можливість під іншим кутом зору оцінити такі 8 аспектів діяльності закладу: робочий графік (навчальні та робочі години); організацію роботи та навчання; робочий простір (місце роботи або навчання); інформаційну та комунікаційну політику (поінформованість персоналу про додаткові можливості для працівників із сімейними обов’язками); корпоративну культуру та розвиток лідерських навичок; розвиток персоналу, навчання та інші академічні кваліфікації; фінансову підтримку, винагороди та негрошові заохочення; додаткові сімейно орієнтовані послуги.
У збірці висвітлено теоретичні напрацювання та досвід проведення гендерного аудиту діяльності вищих навчальних закладів України, набутий в рамках спільної діяльності осередків — членів Всеукраїнської мережі осередків гендерної освіти ВНЗ.
Зміст:
- Засади гендерного аудиту та особливості його проведення у ВНЗ;
- Підготовка до проведення гендерного аудиту ВНЗ: обсяг, задіяні структури університету, підходи, виконавці;
- Основні етапи проведення гендерного аудиту ВНЗ;
- Кількісні та якісні індикатори гендерного аудиту ВНЗ: принципи формування та можливості відстеження;
- Інструментарій гендерного аудиту ВНЗ;
- Комунікації та інформування.
Гендерний аудит діяльності вищих навчальних закладів: практ. посіб. / Фонд ім. Фрідріха Еберта; Світайло Н., Савельєва Ю., Давліканова О. - Київ, 2016. - 40 с.