22 листопада, 2024

Гендерний аудит діяльності вищих навчальних закладів

16 березня 2019
Поширити в Telegram
3233
Завантажити у форматі: PDF (438 КБ)

Гендерний аудит діяльності вищих навчальних закладів

Читайте також:

В умовах недостатньої уваги до цього питання та відсутності достовірних даних про стан забезпечення рівних прав та можливостей у ВНЗ гендерний аудит може стати вагомим кроком у напрямку позитивних змін, даючи можливість під іншим кутом зору оцінити такі 8 аспектів діяльності закладу: робочий графік (навчальні та робочі години); організацію роботи та навчання; робочий простір (місце роботи або навчання); інформаційну та комунікаційну політику (поінформованість персоналу про додаткові можливості для працівників із сімейними обов’язками); корпоративну культуру та розвиток лідерських навичок; розвиток персоналу, навчання та інші академічні кваліфікації; фінансову підтримку, винагороди та негрошові заохочення; додаткові сімейно орієнтовані послуги.

У збірці висвітлено теоретичні напрацювання та досвід проведення гендерного аудиту діяльності вищих навчальних закладів України, набутий в рамках спільної діяльності осередків — членів Всеукраїнської мережі осередків гендерної освіти ВНЗ.

Зміст:

  • Засади гендерного аудиту та особливості його проведення у ВНЗ;
  • Підготовка до проведення гендерного аудиту ВНЗ: обсяг, задіяні структури університету, підходи, виконавці;
  • Основні етапи проведення гендерного аудиту ВНЗ;
  • Кількісні та якісні індикатори гендерного аудиту ВНЗ: принципи формування та можливості відстеження;
  • Інструментарій гендерного аудиту ВНЗ;
  • Комунікації та інформування.

Гендерний аудит діяльності вищих навчальних закладів: практ. посіб. / Фонд ім. Фрідріха Еберта; Світайло Н., Савельєва Ю., Давліканова О. - Київ, 2016. - 40 с. 

16 березня 2019
Поширити в Telegram
3233
Завантажити у форматі: PDF (438 КБ)
Репліки Спільноти
Реплік ще немає, Ваша репліка може бути першою