14 листопада, 2018

Про підсумки конкурсу гендерних педагогічних проектів

13 вересня 2017

17 творчих робіт зі шкіл Харківської області змагалися на конкурсі педагогічних розробок з гендерних студій, який відбувся за підтримки Фонду імені Генріха Бьолля в Україні. Читач(к)ам пропонуємо результати регіонального експерименту. 

Підготувала Тетяна Дрожжина

29 березня в межах Обласного педагогічного тижня відбулося нагородження переможниць конкурсу гендерних педагогічних розробок, який був проведений у лютому-березні 2016 року за ініціативи Гендерного інформаційно-аналітичного центру «КРОНА» у співпраці з КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» та за підтримки Представництва Фонду імені Гайнріха Бьолля в Україні.

На конкурс було подано 17 творчих робіт з 7 шкіл Харківської області, що беруть участь у регіональному гендерному експерименті «Науково-методичні засади впровадження гендерних підходів в систему роботи навчальних закладів». За жанрами це були розробки уроків, класних годин, позакласних заходів, іншого методичного супроводу, що претендували на визнання високого рівня гендерної чутливості та недискримінації.


Лауреатки конкурсу

За рішенням журі, І місце поділили між собою В. Какадій – віце-директорка Огіївського НВК Сахновщинського району (підготувала «дорожню карту» впровадження гендерного підходу в окремо взятому навчальному закладі) та авторський колектив вчительок початкових класів (Н. Братковська, А. Журавель, Л. Логвин, Л. Терещенко) Лозівського НВК № 10 з критичним гендерним аналізом підручника математики та пропозиціями щодо усунення виявлених недоліків.

ІІ місце журі присудило творчій роботі С. Пономаренко з Панютинської ЗОШ І-ІІІ ступенів, в якій крізь «гендерні окуляри» схарактеризовано сприйняття дітьми поезії та здійснений гендерний аналіз дитячих малюнків як ілюстрацій до прочитаного віршу.

Номінацію «Продуктивна ідея» здобули віце-директорка Нововодолазької гімназії Л. Цяцька та учителька Лозівського НВК № 10 Т. Тернова, а номінацію «Науковий прорив» – учителька Лозівського НВК № 10 В. Носова.

Сертифікати та грошові винагороди переможницям вручив директор ГІАЦ «КРОНА» Олег Марущенко, побажавши натхнення у подальшому впровадженні гендерного підходу в практику їх навчальних закладів та зазначивши, що найкращі роботи будуть опубліковані у виданнях ГІАЦ «КРОНА», зокрема у найближчому числі Гендерного журналу «Я».

Першоджерело: http://www.krona.org.ua/pidbuto-pidsymku.html

13 вересня 2017
Репліки Спільноти
Реплік ще немає, Ваша репліка може бути першою
Усі статті теми
Виклики гендерної освіти та досліджень: між академією та активізмом
18 травня на факультеті соціології КНУ відбувся круглий стіл «Виклики гендерної освіти та досліджень: між академією та активізмом». Виступи експерток були присвячені становленню гендерної освіти в Україні, її зв’язку з жіночим та квір-рухом, а також особливостям спротиву гендерному дискурсу в українській науковій і ненауковій спільноті.
Бути ЛГБТ-френдлі: і словом, і ділом
Як бути ЛГБТ-френдлі? Як словом і ділом допомагати друзям, знайомим, співробітникам і колегам, котрі гомосексуальні або трансгендери? Зрештою, як зробити українське суспільство толерантнішим і доброзичливішим до різних людей? Психологиня Марта Приріз розповідає про можливі кроки та описує типові ситуації.
Що варто знати батькам лесбійок?
Можливо, донька розповіла вам, що вона лесбійка. Або ви лише здогадуєтеся про це і чекаєте її зізнання. Очевидно, зараз у вас безліч сумнівів та страхів і ви не знаєте, куди звернутися, щоб вам пояснили, що відбувається. Напевно, хочеться знати, чи з вашою донькою все нормально, і гомосексуальність — це хвороба чи ні. Психологиня Марта Приріз розповідає, які головні моменти варто знати батькам лесбійок.