18 листопада, 2017

Про підсумки конкурсу гендерних педагогічних проектів

13 вересня 2017

17 творчих робіт зі шкіл Харківської області змагалися на конкурсі педагогічних розробок з гендерних студій, який відбувся за підтримки Фонду імені Генріха Бьолля в Україні. Читач(к)ам пропонуємо результати регіонального експерименту. 

Підготувала Тетяна Дрожжина

29 березня в межах Обласного педагогічного тижня відбулося нагородження переможниць конкурсу гендерних педагогічних розробок, який був проведений у лютому-березні 2016 року за ініціативи Гендерного інформаційно-аналітичного центру «КРОНА» у співпраці з КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» та за підтримки Представництва Фонду імені Гайнріха Бьолля в Україні.

На конкурс було подано 17 творчих робіт з 7 шкіл Харківської області, що беруть участь у регіональному гендерному експерименті «Науково-методичні засади впровадження гендерних підходів в систему роботи навчальних закладів». За жанрами це були розробки уроків, класних годин, позакласних заходів, іншого методичного супроводу, що претендували на визнання високого рівня гендерної чутливості та недискримінації.


Лауреатки конкурсу

За рішенням журі, І місце поділили між собою В. Какадій – віце-директорка Огіївського НВК Сахновщинського району (підготувала «дорожню карту» впровадження гендерного підходу в окремо взятому навчальному закладі) та авторський колектив вчительок початкових класів (Н. Братковська, А. Журавель, Л. Логвин, Л. Терещенко) Лозівського НВК № 10 з критичним гендерним аналізом підручника математики та пропозиціями щодо усунення виявлених недоліків.

ІІ місце журі присудило творчій роботі С. Пономаренко з Панютинської ЗОШ І-ІІІ ступенів, в якій крізь «гендерні окуляри» схарактеризовано сприйняття дітьми поезії та здійснений гендерний аналіз дитячих малюнків як ілюстрацій до прочитаного віршу.

Номінацію «Продуктивна ідея» здобули віце-директорка Нововодолазької гімназії Л. Цяцька та учителька Лозівського НВК № 10 Т. Тернова, а номінацію «Науковий прорив» – учителька Лозівського НВК № 10 В. Носова.

Сертифікати та грошові винагороди переможницям вручив директор ГІАЦ «КРОНА» Олег Марущенко, побажавши натхнення у подальшому впровадженні гендерного підходу в практику їх навчальних закладів та зазначивши, що найкращі роботи будуть опубліковані у виданнях ГІАЦ «КРОНА», зокрема у найближчому числі Гендерного журналу «Я».

Першоджерело: http://www.krona.org.ua/pidbuto-pidsymku.html

13 вересня 2017
Репліки Спільноти
Реплік ще немає, Ваша репліка може бути першою
Усі статті теми
Геть дискримінацію зі шкільних підручників
EdCamp Ukraine і Гендерний центр «Крона» готують спеціалісток і спеціалістів для проведення антидискримінаційної експертизи шкільних підручників і програм. Як саме це відбувається і які матиме наслідки — докладно у статті.
Вона написала фемінізм
Протягом березня 2017 в Музеї книги і друкарства України тривав проект «Якими нас прагнете: фемінізм в українській літературі», який складався з книжково-графічної виставки і лекторію. Це був своєрідний екскурс в історію зародження жіночого руху в Україні в кінці ХІХ століття, його впливу на літературу та відродження у феміністичних студіях 80–90-х років минулого століття. Пропонуємо віртуальну екскурсію проектом.
«Поверх фемінізму»: вільний лекторій освітньої організації «Культурний проект»
«Поверх фемінізму» — вільний лекторій освітньої організації «Культурний проект», реалізований спільно з Фондом імені Гайнріха Бьолля в Україні 2015-го та 2017 року. Проект мав на меті допомогти всім охочим розібратися в тому, що відбувається з чоловіками і жінками в сьогоденній Україні та чого чекати у майбутньому. Наскільки це вдалося — читайте в матеріалі.