22 січня, 2019

Мой ребёнок гомосексуал. Что делать?

19 квітня 2018
Завантажити у форматі: PDF (451 КБ)
Пособие для родителей геев, лесбиянок, бисексуалов и транссексуалов. 

Мой ребёнок гомосексуал. Что делать?

Читайте також:

Материал собрала: Наталья Есманчук
Редактор издания: Алексей Марчков
Консультант: Лилия Райляну
Дизайн и верстка: Людмила Куликова

Брошюра издана в рамках проекта «Integration inside: filling the gaps» при финансовой поддержке Ассоциации геев и лесбиянок «СОС» (Голландия).

Контактная информация:
Центр информации «ГендерДок-М»
Тел.: 54-44-20, 54-40-54
Адрес: МО-2001, С.Р. 317 Кишинев
Е-mail: [email protected]

19 квітня 2018
Завантажити у форматі: PDF (451 КБ)
Репліки Спільноти
Реплік ще немає, Ваша репліка може бути першою
Матеріали по темі
Гендерна абетка для українських медіа
У посібнику «Гендерна абетка для українських медіа» розкриті основні гендерно-тематичні поняття, які допоможуть журналістам і журналісткам усіх видів засобів масової комунікації уникнути стереотипних, сексистських штампів і норм під час підготовки інформаційних матеріалів, статей, передач. Посібник стане в нагоді і PR-менеджерам, керівникам прес-служб, громадським діячам, волонтерам. Представлені у посібнику напрацювання сприятимуть формуванню гендерно-чутливого інформаційного простору, вільного від дискримінації за ознакою статі.
Гендерный ликбез
Данная книга является частью ресурсного пакета, созданного в результате работы команды активисток, представляющих различные белорусские неправительственные организации и инициативы. Книга представляет собой «гендерный ответ» на наиболее насущные в Беларуси дискуссии и вопросы, такие, например, как представленность женщин в политике, выбор между карьерой и материнством, право на аборт, гомофобия в официальном и оппозиционном политических дискурсах, воспитание и возможность разработки гендерно чувствительного подхода к образованию. Каждая тема содержит как теоретическое введение в проблему, написанное доступным для неспециалистов языком, так и большое количество примеров из белорусского контекста. 
Гендерні медійні практики
Навчальний посібник з гендерної рівності та недискримінації для студентів вищих навчальних закладів. У посібнику на основі аналізу вітчизняного та світового досвіду розглянуто проблему впровадження гендерного підходу і застосування гендерно-орієнтованих практик у медіа. Зокрема, читачі зможуть знайти відповідь на запитання: чому гендер та гендерна рівність є важливими для журналістів і для медіа; який існує взаємозв’язок між гендерними питаннями і нерівністю та роботою ЗМІ; якою є роль ЗМІ та рекламної індустрії у підтримці та просуванні гендерної рівності; якими є гендерно-чутливі практики у роботі ЗМІ, а також яким чином вони можуть допомогти у формуванні професійного профілю успішних медівників. Посібник буде корисним як для практикуючих медівників та рекламістів, так і для викладачів і студентів журналістських вишів.  
Модуль «Тренінг для тренерок/тренерів з гендерної рівності та впровадження гендерної політики в Україні»
Цей модуль розроблено для тренерок/тренерів з гендерних питань, які брали участь у семінарах «Тренінг для тренерок/тренерів» в рамках Програми рівних можливостей та прав жінок в Україні ПРООН з вересня 2009 р. по березень 2010 р. Модуль має стати практичним інструментом для навчання державних службовців і покликаний вплинути на планування та впровадження програм гендерної рівності на різних рівнях та в усіх секторах.
Гендерні ресурси українських мас-медіа: ціна і якість. Практичний посібник для журналістів та працівників ЗМІ
Посібник розрахований на журналістів, працівників засобів масової інформації, всіх, кого цікавлять питання гендернозбалансованого висвітлення різних аспектів суспільного життя.
«Ми – різні, ми – рівні». Основи культури гендерної рівності. Навчальний посібник для учнів 9 - 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Головне завдання посібника – розвінчати стереотипні уявлення про ролі жінок і чоловіків у родині та суспільстві, сформувати світогляд учнів, вільний від гендерних упереджень і передсудів.
Запобігання насильству в сім’ї. Практичний посібник для дільничних інспекторів міліції
Посібник розрахований на правоохоронців, фахівців управлінь у справах сім’ї та молоді, соціальних працівників, представників та представниць неурядових організацій, які беруть участь у захисті прав людини, зокрема попередженні насильства в сім’ї. Документи та методичні рекомендації допоможуть у практичній роботі всім, хто готовий зупинити домашнє насильство й прийти на допомогу потерпілим.
Гендерна рівність і недискримінація: посібник для експертів і експерток аналітичних центрів
У посібнику розглядаються питання: поняття гендеру, гендерної структури суспільства і гендерної нерівності; права людини, множинність нерівностей у суспільстві та принципи недискримінації; принцип гендерної рівності і недискримінації у процедурах аналізу політики і документах організацій.
Дитина «принесла» з садка чи школи стереотипи: що робити?
Ще вчора ваша дитина не думала, що «дівчатка нічого не тямлять у математиці», і не казала «Помилятися — це погано!», а сьогодні «принесла» з садка чи школи такі стереотипи. Стереотипи трохи нагадують грип: їх можна «підчепити» і засвоїти, тобто «заразитися», але при детальному розгляді вони трансформуються чи навіть зникають. У цьому тексті розповідається, як діяти крок за кроком, якщо дитина «принесла» додому стереотипи.
Сексуальна освіта: як це з нами сталось?
«Чому це тебе цікавить? У тебе якісь проблеми?», — приблизно так більшість моїх близьких і рідних реагували на новину про те, що відтепер я писатиму спецрубрику для “Гендер в деталях” про  сексуальну освіту. Я на це ввічливо посміхалася й відповідала, що все в мене гаразд. Хоча розуміла, що ані в мене, ані в більшості української молоді (та й не тільки) нічого не гаразд. Бо доки сексуальність вважатиметься чимось сороміцьким, а сексуальна освіта — непотрібною, «гаразд» лишатиметься для нас недосяжним.