11 травня, 2021

Квир-педагогика и постсоветское образование: где выход из эпистемологического и политического тупика?

8 серпня 2017
Поширити в Telegram
3092
Завантажити у форматі: PDF (2.7 МБ)
Ольга Плахотнік

Дослідниця у філософських і соціологічних напрямах феміністичних і квір-студій. Кандидатка філософських наук, доцентка. Докторантка Відкритого університету у Великій Британії, старша наукова співробітниця ГО «Центр культурно-антропологічних студій» (Київ). Редакторка журналу «Критика феміністична: східноєвропейський журнал феміністичних і квір-студій». Співредакторка і співавторка підручника «Ґендер для медій» («Критика», 2013, 2014, 2017).

Читайте також:

У статті авторка пояснює зв’язки між квір-педагогікою, квір-теорією та феміністичними педагогіками, а також шукає відповідь на запитання, чи можливий розвиток квір-педагогіки в пострадянському академічному просторі, де квір-теорія опинилася на маргінесах. Детальніше розглянуто з якими самими проблемами (інституційна та епістемологічна) стикається квір-педагогіка в пострадянській освіті, та чим ці проблеми обумовлені. 

Першоджерело: Плахотник О. Квир-педагогика и постсоветское образование: где выход из эпистемологического и политического тупика? / Ольга Плахотник // На перепутье: методология, теория и практика ЛГБТ и квир-исследований : [сборник статей]. – Спб., 2014. – С. 359-379

8 серпня 2017
Поширити в Telegram
3092
Завантажити у форматі: PDF (2.7 МБ)
Репліки Спільноти
Реплік ще немає, Ваша репліка може бути першою