25 квітня, 2024

НОВЕ У БІБЛІОТЕЦІ

Жінки та чоловіки на ринку праці України. Порівняльне дослідження України та ЄС
Головною метою проекту є підтримка Уряду і громадянського суспільства у забезпеченні рівності жінок та чоловіків у всіх сферах життя та підвищенні статусу жінок в Україні як інструменту досягнення сталого розвитку людини, Цілей розвитку тисячоліття, які Україна взяла на себе, та формування демократичної країни згідно з міжнародними, конституційними та внутрішньо-правовими зобов’язаннями та відповідними планами дій Уряду.
Women and Men on the Ukrainian Labour Market. A Comparative Study of Ukraine and the EU
The project’s main goal is to support the Government and civil society efforts in promoting equality between men and women in all spheres of life and to improve the status of women in Ukraine as an instrument towards achieving sustainable human development, Ukrainian MDGs and building a democratic state in line with Ukrainian international, constitutional and legal commitments and within the framework of the corresponding Government action plans.
Жінки і чоловіки в Україні. Статистичний збірник
Збірник «Жінки і чоловіки в Україні» підготовлено на основі даних державної статистичної та адміністративної звітності, матеріалів вибіркових обстежень, переписів та даних Євростату. Збірник підготовлено фахівцями Департаменту статистики послуг з використанням матеріалів галузевих департаментів статистики.
Коментар до Закону України «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок та чоловіків»
Це видання підготовлено в межах виконання «Програми рівних можливостей та прав жінок в Україні», яку впроваджує Програма розвитку ООН. 
Модуль «Тренінг для тренерок/тренерів з гендерної рівності та впровадження гендерної політики в Україні»
Цей модуль розроблено для тренерок/тренерів з гендерних питань, які брали участь у семінарах «Тренінг для тренерок/тренерів» в рамках Програми рівних можливостей та прав жінок в Україні ПРООН з вересня 2009 р. по березень 2010 р. Модуль має стати практичним інструментом для навчання державних службовців і покликаний вплинути на планування та впровадження програм гендерної рівності на різних рівнях та в усіх секторах.
Організаційні та правові елементи інституційного механізму забезпечення гендерної рівності в Україні
Основним завданням цього дослідження є розробка концептуальної основи для рекомендацій щодо поліпшення національного механізму забезпечення гендерної рівності, зокрема поліпшення національної політики, інституційних підходів та управління, підвищення ефективності держави в забезпеченні гендерної рівності.
Гендерна освіта – ресурс розвитку паритетної демократії. Збірник матеріалів науково-практичної конференції
У збірнику представлені матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Гендерна освіта – ресурс розвитку паритетної демократії» та матеріали учасників Шостого Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з напрямку гуманітарної науки – гендерних досліджень, вітчизняних та зарубіжних гендерологів.
Гендерні стандарти сучасної освіти: збірка рекомендацій. Частина 1
Проблема впровадження гендерного підходу в освіту є однією з найменш розроблених в українських гендерних психолого-педагогічних дослідженнях. Труднощі пов’язані передусім з відносно недавнім долученням гендерного підходу до освітніх практик, неоднозначним трактуванням як гендерної термінології, так і її змістовного наповнення. Усунення гендерної різниці в початковій та середній освіті до 2015 року було проголошено на Саміті тисячоліття ООН (2000 р.) одним з найважливіших завдань та цілей розвитку громадянського суспільства.
Гендерні стандарти сучасної освіти: збірка рекомендацій. Частина 2
В збірці представлений експертний аналіз програм для основної та старшої школи (за освітніми галузями).
Гендерні стандарти сучасної освіти: збірка рекомендацій. Частина 3
Навчальна програма з інтегрованого курсу призначена висвітленню теоретикометодичних засад гендерної освіти студентам ІІ-ІV курсів вищих педагогічних навчальних закладів. Розробка містить пояснювальну записку, навчально-тематичний план та перелік науково-методичної літератури.