Усі проаналізовані програми розроблено відповідно до Державного стандарту освіти. Вони є одними з основних документів для вивчення предметів інваріантної складової типових навчальних планів для загальноосвітніх навчальних закладів. Програми відповідають типологічній віднесеності, а також задовольняють критеріям адресної спрямованості. До того ж, вони є соціально й психологічно визначеними.
Експертизу здійснено відповідно до визначеної процедури гендерної експертизи навчальних програм.
Зміст:
- Т. Мелещенко, Р. Євтушенко, О. Семиколєнова, С. Вихор, Т. Бакка, О. Данилевська, В. Власов. Аналіз освітніх програм для загальноосвітніх навчальних закладів (основної та старшої школи) щодо відображення в їхньому змісті гендерного компонента;
- Т. Мелещенко, Р. Євтушенко, О. Семиколєнова, С. Вихор, Т. Бакка, О. Данилевська, В. Власов. Аналіз освітніх програм для спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів) для дітей, які потребують корекції фізичного та/або розумового розвитку, щодо відображення в їхньому змісті гендерного компонента;
- Т. Мелещенко, Р. Євтушенко, О. Семиколєнова, С. Вихор, Т. Бакка, О. Данилевська, В. Власов. Гендерна експертиза шкільних підручників та навчальних посібників для загальноосвітніх навчальних закладів;
- Плани-конспекти уроків фіналістів Всеукраїнського конкурсу уроків з гендерної рівності 2010.
Гендерні стандарти сучасної освіти: збірка рекомендацій. Частина 2. / ред. рада Семиколєнова О.І., Мелещенко Т.В., Данилевська О.М., Бака Т.В., Вихор С.Т. – Київ: Програма розвитку ООН в Україні, 2011. – 259 с.