Одним зі шляхів поширення модного зразка є його транслювання через медіа. Особливу роль при цьому відіграють розважальні телешоу, які містять модні зразки, що поширюються через телебачення до телеглядачів, які, наслідуючи модний зразок, поширюють його далі. Таким чином можна стверджувати, що медіа є важливими агентами в конструюванні ідентичності.
У статті здійснено огляд теоретичних підходів до визначення моди, розглянуто медіа (телебачення) як один із шляхів поширення модних образів. Конструювання гендерної ідентичності за допомогою одягу емпіричним чином вивчено на прикладі телешоу «Моду народу». Створення нормативного образу тіла, орієнтацію на чоловіків та об’єктивацію жіночого тіла, конструювання нормативної фемінності виокремлено як ознаки механізмів конструваювання традиційної фемінності інститутом моди у медіа.
Марценюк Т. О., Новик Т. О. Гендерні аспекти моди: конструювання ідентичності за допомогою одягу / Т.О. Марценюк, Т.О. Новик / Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія: Гендерні дослідження. - Острог, 2015. - Вип. 1. - С. 124-141.