24 листопада, 2017

НОВЕ У БІБЛІОТЕЦІ

Уривок із праці «Турбота як робота: материнство у фокусі соціології»
Авторка пропонує погляд на материнство, як на соціальну практику. У наведеному уривку дослідниця аналізує медійно-суспільний феномен «доктора Комаровського» та його роль у вітчизняному конструюванні явища «як бути батьками».
«Турбота як робота». Уривок із книги Олени Стрельник
У книзі материнство й батьківство розглянуто як соціальна практики та опубліковано тематичні розділи книги, що стосуються «хороших матерів/татів» та «розділеного батьківства».  Для наочності запропонованого матеріалу подано статистику й наведено порівняння показників у Європі та Україні. 
Голоси. Жінки та інвалідність
У книзі вміщено дванадцять історій жінок, які розповіли про вплив інвалідності на їхнє повсякденне життя, навчання, самовираження та працевлаштування. Ці фрагменти пропонують замислитися над тим, чому так важливо досягти повного включення людей з інвалідністю у всі процеси і подбати про універсальний дизайн.
У статті розглянуто законодавче регулювання гендерної рівності на ринку праці України, проаналізовано явище гендерної (не)рівності на ринку праці загалом та в сфері інформаційних технологій (ІТ) зокрема. Виокремлено три групи чинників низького рівня залучення жінок на ринок праці в ІТ сфері: структурні, організаційні, індивідуальні. Особливості гендерної сегрегації в ІТ сфері України проілюстровано на матеріалі глибинних інтерв'ю з працівницями ІТ компаній
«Феміністичний інтенсив»: обмін унікальним жіночим досвідом
Що відбувалося на тренінгу «Феміністичний інтенсив», який проводив Центр «Жіночі перспективи» за підтримки Фонду Гайнріха Бьолля та Сігрід Раузінг Траст Фонду? В інтенсиві взяли участь 50 феміністок із різних областей України, представниці різних напрямків фемінізму, люди з різним досвідом, а також дослідниці, представниці громадських організацій, студентки й активістки. Про що вони дискутували — докладно в матеріалі.
Тематичні видання
Визуальное пространство школы – гендерный капкан
Авторка аналізує простір восьми шкіл Харківської області на наявність візуальних атрибутів чоловічого домінування і встановлює чинники, що спричиняють гендерну асиметрію і закріплюють у дитячій свідомості стереотипні ролі. 
Посібник «Гендерні шкільні історії»
Автори_ки: Олег Марущенко, Ольга Плахотнік. Це книга, в якій узагальнено результати численних гендерних досліджень шкільної освіти. Адресована освітян(к)ам, які мають на меті вдосконалити свою гендерну компетентність. 
Посібник «У пошуках гендерного виховання»
Автор(к)и підручника стверджують, що відмінності між хлопчиками й дівчатками не є аж настільки суттєвими, щоб робити з них мешканців різних планет.
Довідник стипендій
Контент скоро з'явиться.