4 серпня, 2021

Новини

ЄС підтримує відкриття онлайн клубу для татів у Києві
За підтримки Європейського Союзу клуб для татів «Татоhub.Київ» почав свою роботу онлайн 6 квітня. Цей клуб створено для батьків Києва, які хочуть бути більш залученими та усвідомленими батьками, розподіляти побутові справи та піклування за дітьми зі своїми партнерками чи дружинами.
Майже половина всіх жінок позбавлені свого права на тілесну автономію – нова доповідь UNFPA
Майже половина жінок в 57 країнах, що розвиваються, позбавлені права вирішувати, чи займатися сексом зі своїм партнером, чи користуватися контрацептивами або звертатися за медичною допомогою. Про це йдеться в опублікованій сьогодні доповіді UNFPA про стан народонаселення світу 2021.
На роботу без дискримінації - українські компанії отримали покрокову інструкцію для рекрутингу
UNFPA Україна спільно з кар’єрним медіа Happy Monday розробили чек-лист для попередження дискримінації під час рекрутингу та забезпечення рівних умов праці для чоловіків та жінок у компаніях.
Грандіозну кампанію проти стереотипів підтримають українські зірки в Facebook та Instagram
Соціальна кампанія вже спричинила бум переглядів в TikTok, набравши за тиждень 3 млн переглядів.
Феменкемп 2021
Запрошуємо зголошуватися до конкурсу на участь у #феменкемп2021. Це п’ятий феменкемп в історії українського феміністичного руху. Брати участь можуть дівчата 18-23 років з різних регіонів України.
L’oreal Україна анонсує старт четвертого сезону української премії L’ORÉAL-UNESCO “Для жінок у науці”
Почався 4 сезон української премії L’ORÉAL-UNESCO “ДЛЯ ЖІНОК У НАУЦІ”. Дедлайн -  01 липня 2021 року включно.
Жінок-підприємниць запрошують на серію безкоштовних онлайн бізнес-семінарів Women Biz Days
Впродовж квітня та травня відбудеться серія безкоштовних онлайн бізнес-семінарів Women Biz Days для жінок-підприємниць.
Онлайн-курс «Гендерно орієнтований підхід в бюджетному процесі»
Новий онлайн-курс «Гендерно орієнтований підхід в бюджетному процесі» розповість про те, як забезпечити гендерну рівність за допомогою бюджетних коштів на всіх рівнях.
Українська LGBTQ+ спільнота у рекламній кампанії міжнародної платформи Taimi
Українці розробили рекламну кампанію для ринку США, у якій взяли участь члени українського ком'юніті, а також, вперше в Україні — драгквіни.