Ідея створення коміксу виникла в процесі проведення Хакатону для дівчат-студенток “Hack4Good 2.0: як зацікавити дівчат з раннього віку до технічних спеціальностей?”, що проходив у Києві в липні 2018 року. Хакатон був організований Центром «Розвиток КСВ» спільно з Фондом ООН у галузі народонаселення в рамках ініціативи Дівчата STEM.
У збірнику наукових праць представлене широке коло проблем з різних галузей науки: культурології, фольклористики, педагогіки, психології, історії, філософії, досліджень масової культури, всі вони об’єднані антропологічною проблематикою. Особливістю даного видання є його різноспрямованість, прагнення пояснити феномен гендеру використовуючи метод доповнення. Автори доводять, що антропологічна проблематика безпосередньо пов’язана із гендерними питаннями. Матеріали збірника можуть стати у нагоді усім, кому не байдужий розвиток української культури та суспільства.
Перший номер журналу "Гендерна парадигма освітнього простору" (2015).
Випуск незалежного українського культурологічного часопису за вересень 2004 року.
Випуск незалежного українського культурологічного часопису за січень 2003 року.
Випуск незалежного українського культурологічного часопису за липень 2000 року.
Перший номер журналу «Критика феміністична» (2018) опубліковано! Номер містить статті з феміністичною критикою війни і мілітаризації, перекладні тексти про квір-мистецтво неуспіху та автоетнографію як феміністичний метод, блогові дописи про Фуко та трансґендерний досвід, рецензії про антиопресивні педагогіки та феміністичне мистецтво
Лариса Кобелянська
У статті авторка звертається до принципів універсальності прав людини, що є початковою ідеєю Організації Об'єднаних Націй, і аналізує питання жіночих прав. Дослідниця надає загальний опис політики рівних прав і можливостей для жінок і чоловіків, що є частиною глобальної політики сьогодні.
Оскільки розвиток системи вищої освіти сьогодні відбувається в євроінтеграційному контексті, особливої актуальності набуває завдання зі створення в університетах умов, які давали б кожній людині змогу реалізуватись незалежно від гендерної приналежності. Найкращі практики розвинених країн світу щодо створення рівних можливостей у здобутті вищої освіти свідчать про актуальність врахування гендерного компонента у системі організації та реалізації всього освітнього процесу.
Цей матеріал мав бути опублікований у академічному журналі "Офіцер України" в грудні 2018 року. Його авторка Ірина Шаповалова служить у Збройних силах України вже 20 років і за цей час отримала звання майорки. Їй на власному досвіді відомо все про складнощі, з якими стикаються дівчата в армії, саме тому вона вирішила, що має допомагати тим жінкам, які розпочинають свою військову кар'єру. З цією метою вона підготувала текст, але редактор журналу багаторазово переносив його публікацію, допоки знову не зняв його з випуску в останній момент. Авторці тексту дуже важливо, щоб він побачив світ у інших виданнях, саме тому ми розміщуємо його в нашій бібліотеці за її згодою.